Pandémia COVID 19 masívne ovplyvnila celý svet a nečakane zmenila zabehnutý obchodný systém. V dôsledku týchto udalostí došlo k ovplyvneniu obchodu na celom svete, čo sa taktiež prejavuje na zmenách v počtoch obchodných prípadov, ktoré preclievate v našich softvéroch JCDwin a MerkurIS.
V dôsledku týchto zmien môže nastať situácia, že typ služby, ktorý máte nastavený pre mesačné spoplatňovanie podľa počtu dokladov a položiek, nemusí byť nastavený optimálne. Je síce možné požiadať o zmenu typu služby, ale podľa Všeobecných zmluvných podmienok táto zmena nadobúda platnosť až prvým dňom nasledujúceho mesiaca.
Keďže si uvedomujeme situáciu, ktorú nikto nemohol predpokladať, chceme aspoň troškou prispieť k riešeniu súčasných problémov. Rozhodli sme sa umožniť Vám požiadať o zmenu typu zatiaľ nevyfakturovanej služby so spätnou platnosťou. Túto zmenu bude predbežne možné aplikovať na doklady vytvorené v mesiacoch marec a apríl 2020.
O zmenu typu služby spätne je potrebné požiadať emailom do termínu fakturácie daného mesiaca, t.j. o zmenu za mesiac:
Za zníženie typu služby v tomto období nebude účtovaný administratívny poplatok v zmysle platného cenníka.
Uskutočnená zmena typu služby platí aj v ďalších mesiacoch, preto, keď sa situácia o niekoľko týždňov alebo mesiacov vráti do normálu, nezabudnite potom opätovne zmeniť typ služby na taký, ktorý bude pre Vás optimálny.
Pre zistenie optimálneho typu služby môžete využiť našu stránku